Inhoudsopgave

1.       Bestellen

2.       Bezorgen en afhalen

3.       Betalen & geldzaken

4.       Spaarpunten

5.       Retourneren

6.       Garantie

7.       Privacy

8.    Kortingsactie: 2e spel 20% korting!

 1.     Bestellen

1.1.    Het plaatsen van een bestelling

Bestellen is bij ons een fluitje van een cent:

1 - Shop op de site en plaats het gewenste artikel in de winkelmand

2-  Ga naar je winkelmandje en controleer je bestelling

3- Indien akkoord ga je verder naar afrekenen

4- Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent dan hoeft dat natuurlijk niet).

3- Geef in de kassa-omgeving aan of je het product verzonden wil hebben of dat je het komt afhalen in Rosmalen of Eindhoven

4- Kies een betaalwijze. Bij deze stap krijg je vanzelf de betaalopties te zien die voor jou van toepassing zijn.

5- Nadat de betaling is verricht ontvang je van ons een bevestiging per e-mail met jouw factuur. De producten worden nu klaargemaakt voor verzending tenzij je hebt aangegeven dat je ze zelf wil komen afhalen. In dat geval wordt je z.s.m. door ons gebeld voor een afhaalafspraak

1.2.    Annuleren
Neem contact met ons op via het contactformulier en als uw bestelling nog niet is verzonden annuleren wij de bestelling & storten wij uw geld terug.

1.3.    Plaatsen van een bestelling als bedrijf, vereniging of andere organisatie
Onze processen en procedures zijn volledig ingericht op de levering aan particulieren. Als je een zakelijke bestelling wil plaatsen, neem dan vooraf contact met ons op via ons e-mailadres info@bordspelenzo.nl. Wij zullen je dan persoonlijk verder helpen met je zakelijke bestellingen.

2.     Bezorgen en afhalen

2.1.    Vervoerder
Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Hiermee kunnen we een snelle ontvangst van jouw product zo goed mogelijk waarborgen.

2.2.    Verzendkosten
* Gratis verzending binnen Nederland bij een bestelling vanaf € 75,-Onder de € 75,- betaal je € 3,99 verzendkosten voor leveringen binnen Nederland;
* Voor verzendingen naar België betaal je € 7,99 verzendkosten;
* In het geval van een retourzending worden de eventueel eerder in rekening gebrachte verzendkosten terugbetaald;
* De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. U kunt er ook altijd voor kiezen om de producten zelf af te geven op ons adres in Rosmalen (op afspraak!).

2.3.    Bestelling volgen
Zodra wij het pakket aanbieden bij PostNL ontvang je automatisch op het door jou aangegeven e-mailadres een e-mail met een trackingcode en een link. Met deze gegevens kun je jouw pakket volgen op de Track & Trace-pagina van PostNL.

2.4.    Afhalen
Indien u bij verzendmethode klikt op afhalen in Rosmalen, dan nemen wij contact met u op zodra uw product klaarligt om af te halen. Afhalen kan uitsluitend op afspraak. Er kan ter plekke niet contant worden afgerekend. Betaling dient dan ook vooraf via de website plaats te vinden of er kan ter plaatse worden gepind.

2.5.    Als ik nu bestel, wanneer ontvang ik het dan?
Bij het bestellen ziet u de levertijd per product staan. Producten die bij ons op voorraad zijn en waarvan de betaling voor 14.00uur is ontvangen zullen door ons dezelfde dag worden aangemeld bij PostNL. In andere gevallen streven wij naar een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Voor verzendingen binnen Nederland streeft PostNL ernaar om de volgende werkdag te bezorgen (zondag en maandag zijn geen bezorgdag). Wij zijn hierin mede afhankelijk van PostNL en kunnen daarom niets garanderen. De op onze website vermelde levertijden zijn dan ook onder voorbehoud.

3.     Betalen & geldzaken

3.1.    Onze betaalmogelijkheden
Wij hebben diverse mogelijkheden om te betalen. Je kunt betalen door middel van IDEAL, Paypal, Bankoverschrijving, Sofort of een Bordspel&zo cadeaubon. Wij rekenen geen meerprijs voor onze verschillende betaalmethoden. Via Paypal is het overigens ook mogelijk om met je creditcard af te rekenen.

3.2.    Hoe snel wordt u terugbetaald bij een retourzending
Eventuele terugbetalingen storten wij binnen 2 werkdagen na retourverwerking aan je terug

3.3.    Kortingscode of cadeaubon gebruiken
Zo werkt het
Je verzilvert de kortingscode of de code van de cadeaubon in het bestelscherm in de kassa-omgeving. Je kan in het besteloverzicht rechts klikken op “Heeft u een promotiecode of voucher” waarna er een invulscherm verschijnt. Hier kun je de betreffende code invullen.

Kortingscode

Bij elke kortingscode horen spelregels, die staan vermeld bij de actie. Voldoe je niet aan één of meerdere spelregels, dan wordt de korting niet verrekend. Als je wel aan alle voorwaarden voldoet, wordt het bedrag van de korting (naar verhouding) verrekend in de prijs van de artikelen, die in de winkelmand liggen. Direct nadat je op 'toevoegen' klikt, zie je onder  of en hoe de korting is verrekend. Na afronding van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin worden de nettoprijzen per artikel getoond inclusief de verrekende korting door het verzilveren van de code.

Stuur je een artikel retour of annuleer je (een deel van) de bestelling dan vervalt de korting voor dat artikel. Stuur je de hele bestelling retour, dan vervalt de hele korting.

Cadeaubonnen

De Bordspel&zo cadeaubon verzilver je in dezelfde kassa-omgeving. Het bedrag van een cadeaubon is als totaal kortingsbedrag zichtbaar in de kassa. Na het verzilveren van de code, krijg je de gelegenheid meer codes in te vullen. Je kunt dus meerdere cadeaubonnen gebruiken per bestelling.

Als het bedrag van je bestelling hoger is dan het bedrag van de cadeaubon, dan betaal je in de kassa het resterende bedrag op andere wijze. Als je een cadeaubon niet helemaal verzilvert, blijft het resterende saldo op je cadeaubon staan. Een cadeaubon is 1 jaar geldig na uitreiking. Stuur je een artikel terug dat je met een cadeaubon betaald hebt, dan krijg je dat bedrag terug in de vorm van een cadeaubon, die we voor gebruik weer voor je klaarzetten op mijn account onder 'waardebonnen'. Je kunt een cadeaubon niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op je saldo.

4.    Spaarpunten

4.1.    Hoe verdien ik spaarpunten?
 Bij iedere bestelling ontvang je één spaarpunt per bestede euro aan onze producten. Je dient hiervoor wel eenmalig een  account aan te maken. Nadat je een account heeft aangemaakt spaart u automatisch mee. In je account kun je zien hoeveel  punten je heeft gespaard.

4.2.    Wat zijn mijn spaarpunten waard?
 Ieder 100 spaarpunt vertegenwoordigt een waarde van € 0,05. Je krijgt dus effectief 5% korting die je kunt verzilveren bij  een volgende aankoop. U kunt de spaarpunten per 100 punten verzilveren bij de aanschaf van nieuwe producten. De  korting wordt dan direct verrekend en uw puntensaldo wordt automatisch verlaagd. U kunt de spaarpunten niet verzilveren  ten aanzien van de verzendkosten.

4.3.    Krijg ik ook spaarpunten op verzendkosten?
 Verzendkosten leveren geen spaarpunten op.

4.4.    Wat gebeurt er bij annuleringen/retouren?
Ontvangen spaarpunten op geannuleerde of retour verzonden producten worden in mindering gebracht op je saldo.

4.5.    Hoe kan ik mijn spaarpunten verzilveren?
Als je inlogt op je account ga je naar het tabje "spaarpunten" in je accountomgeving. Hier zie je de spaarpunten die je hebt opgebouwd. Als je spaarpunten beschikbaar hebt kun je ze hier omzetten in een kortingscode. Deze kortingscode kun je je vervolgens gebruiken bij het plaatsen van een bestelling.

4.6.   Vervallen mijn spaarpunten?
 Spaarpunten zijn 1 jaar geldig vanaf het moment dat ze worden toegekend.

5.     Retourneren

5.1.    Retourvoorwaarden
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet, tenzij anders vermeld. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

a) waarop het artikel in je bezit is:

b) bij meerdere artikelen in een bestelling, die afzonderlijk worden geleverd: waarop je het laatste artikel hebt ontvangen:

c) bij een artikel dat uit verschillende onderdelen bestaat: waarop je het laatste onderdeel hebt ontvangen.


Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door:

a) het geven van een retouropdracht via onze site, of via een van onze medewerkers.

b) het afgeven van de retourartikelen bij een PostNL servicepunt.

c) Na het aanmelden van je retourzending, heb je nog 14 dagen gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren.


Je kunt het artikel alleen terug sturen als:

a) het artikel compleet is; en

b) in de originele staat en fabrieksverpakking (het is dus uitdrukkelijk niet de bedoeling dat de sealing al is verwijderd aangezien dit spel dan door ons niet meer kan worden verkocht).

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

Je kunt ook door het invullen van het modelformulier aangeven dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Je bent echter niet verplicht het modelformulier te gebruiken, ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht.

Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan dan storten wij dit zo spoedig mogelijk op je rekening. Dat betekent: binnen 5 werkdagen na verwerking van het retour. Heb je verzendkosten betaald? Dan krijg je deze kosten terug als je de gehele bestelling retour stuurt.

De kosten voor de retourzending zijn wel voor jouw rekening. Het is ook mogelijk om de goederen op afspraak zelf retour te komen brengen op onze locaties in Rosmalen en Eindhoven. Neem hiervoor contact met ons op voor het maken van een afspraak.

Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.

5.2.    Ruilen
Ruilen van een artikel geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. Wil je het artikel ruilen vanwege een fout van ons, dan zijn de eventuele verzendkosten uiteraard voor onze rekening.

6.     Garantie

6.1.    Garantie
Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten in ons assortiment. Mocht het toch voorkomen dat je een beschadigd product hebt ontvangen dan zullen wij zo spoedig mogelijk naar een oplossing zoeken. Mocht het product niet aan de verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort nakomen. In een dergelijke situatie dien je zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen van de klachten.

7.     Privacy

7.1.    Hoe gaan jullie om met mijn privacy?

Je persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd, conform de eisen die de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) hieraan stelt. Al je gegevens worden geregistreerd in het Bordspel&zo gegevensbestand waarvan zij eigenaar is. Het doel van deze registratie is om je te informeren en om je speciale aanbiedingen te doen. De registratie en het beheer van je gegevens vinden plaats in overeenstemming met de geldende privacywetgeving. Bordspel&zo zal onder geen beding je persoonlijke gegevens aan derden verkopen uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. 

Bordspel&zo maakt gebruik van cookies om je te herkennen bij een volgend bezoek en je daarmee een betere beleving van onze website te geven. Ze worden gebruikt om informatie te verkrijgen met betrekking tot persoonsidentificatie en het correct en eenvoudig afhandelen van je bestelling

8.         Spelregels kortingsactie feestdagen: 2e spel 20% korting

      8.1.       Wat zijn de spelregels van deze kortingsactie?

a) Bij een bestelling van minimaal 2 spellen kwalificeert klant voor deze kortingsactie;

b) In plaats van 20% korting te geven op het 2e goedkoopste artikel, hebben we ervoor gekozen om 10% korting te geven op de gehele bestelling (exclusief verzendkosten) bij aanschaf van minimaal 2 artikelen;

c) In het geval een oneven aantal producten wordt besteld, met een minimum van 3, geldt de korting nog steeds ook op de volledige bestelling;

d) Pre-orders & cadeaubonnen zijn uitgesloten van de actie;

e) Andere artikelen kunnen uitgezonderd zijn van de actie. De definitieve korting & uiteindelijke prijs wordt zichtbaar in het winkelwagentje na invoeren van de code;

f) In geval van gedeeltelijk retour van artikelen wordt de korting (indien nodig) ook aangepast;

e) In het geval van overduidelijke type-/ict-/andere fouten kan Bordspel&zo ervoor kiezen om de bestelling te annuleren;

g) In het geval van misbruik kan en zal Bordspel&zo de bestelling annuleren;

h) Deze actie kan ieder moment worden stopgezet door Bordspel&zo;

i) Bij twijfel of onduidelijkheden beslist Bordspel&zo over de toepassing van de regels.